Dag 19 - 2 juni 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 19 - 2 juni 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 19 - 2 juni 2014

Door: Manya en Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

02 Juni 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Wat een goed begin van de week. Vandaag druk aan mijn scriptie die wordt onderbroken door een skype-gesprek met jou :)
Pfff.... Zo blij om je weer te zien en te horen.

Naar aanleiding van het huiswerk van Armando ben ik vandaag met Thali de baan op gegaan. Mooie lange rechte stukken zodat ik veel kon schakelen in het tempo. Klein beetje verruimen, en dan weer helemaal terug met als doel het activeren van de achterhand.
Flink wat rondjes gereden zodat ik ook kan afwisselen met de teugeldruk. Op het moment dat ik mijn teugels liet vieren kwam de echte Fries naar boven; onderhals erop, hoofd omhoog en stampen maar!
http://youtu.be/OFGUNhz5fFU
http://youtu.be/UNfVCxu8csI

Wat kan dat beest sjouwen dan zeg! Vervolgens staat ze het ook toe om weer binnen een paar passen terug te komen in het tempo en weer over haar rug te lopen.

Mama stond op de baan om kleine stukjes te filmen maar dat is toch wel heel erg raar, haha!
http://youtu.be/utBxZMjiD4k

Na het rijden weer heerlijk eten gehad en toen was het weer tijd om naar stal te gaan.

Jullie veel plezier en succes vandaag in NYC!

Trouwens,
Dikke doei van Thali :)
http://youtu.be/YGXfH6OTNsw

Dikke kus,
Kelsey en Manya

  • 03 Juni 2014 - 00:36

    Manya:

    Hahaha die foto! Onee niet zij weer!!!

  • 03 Juni 2014 - 01:41

    Maartje:

    hahahhha, die foto: even checken wie hier nu op mijn rug zit.... helaas.... het is toch echt zo...
    Blijft raar om iemand anders op je paard te zien rijden. In de bak nog niet eens zo, maar zo op de baan dat vind ik toch wel apart om te zien. Lekker he als ze dan even mag sjouwen? Vindt ze heerlijk als je teugels dan wat laat gaan. Lekker ontspannen stampen en rug in een holletje en kop er op.
    Genieten hoor.
    maare, niet teveel tijd aan allerlei filmpjes als je nog je scriptie moet doen hoor! Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 7535

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: