Dag 18 - 1 juni 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 18 - 1 juni 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 18 - 1 juni 2014

Door: Manya en Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

01 Juni 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Het was prachtig weer vandaag. Manya en ik waren beide om 10 uur op stal aangezien wij een drukke dag voor de boeg hadden. Manya ging eerst met haar kleine kleuter aan de gang en ik ging mijn spullen pakken voor de wedstrijd later op de dag.
Rond 11 uur gingen wij samen de wei op om Thali en Frutsel te halen.
Cees was op de baan aan het werk en kwam meerdere malen met een rotgang langs. Zijn commentaar later was 'Welnee dames, zo hard ging ik helemaal niet'. Niets is minder waar, want de selfies die Manya probeerde te nemen met Cees op de achtergrond zijn niet helemaal gelukt.

Anyway, Manya ging als een malle aan de gang met Thali, en het resultaat was niet onverdienstelijk. Na enige vorm van aanmoediging had Thali door dat het niet de bedoeling was om door Manya heen te denderen maar op haar aanwijzingen te reageren. Zo zie je maar, je hebt echt een slimme Fries ;)

Geniet van de filmpjes!
http://youtu.be/mRc3G2ougQw
http://youtu.be/69pdjATBEvA

xxx
Kelsey en Manya

  • 03 Juni 2014 - 01:35

    Maartje:

    ohh wat goed zeg!! Gewoon op je gebaren naar de stap en draf gekregen. Slim paard!! Ik hoop echt dat ik dit straks op dezelfde manier kan doorzetten, maar dat moet Jurgen ook maar goed leren dan. Het lijkt me erg moeilijk om geen stemcommentaar te geven. Leuk dat ze zo braaf haar voltes blijft lopen. Straks kan ze ook nog in draf draaien op commando dat zou helemaal geweldig zijn. Multi purpose paard :-)

    xxx

  • 03 Juni 2014 - 08:25

    Manya:

    Ja je krijgt een multidicipline paard terug hoor! Kan je de blitz mee maken: MIJN fries kan roundpennen EN dressuur ........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 7546

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: