Dag 25 - 8 juni - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 25 - 8 juni - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 25 - 8 juni

Door: Manya en Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

08 Juni 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Ik had vandaag wedstrijd in Hazerswoude-Dorp en heb mijn laatste twee winstpunten in de L1 behaald. Frutsel en ik zijn in vier wedstrijden door het L1 gevlogen. Manya was, samen met mama, weer mee als groom dus ik had niets te klagen.

Toen wij weer thuis waren mocht Frutsel weer heerlijk de wei op om haar hoofd lekker leeg te maken. Het was heerlijk weer en samen met Manya besloten om nog even lekker naar de Vlietlanden te gaan met Minty. Normaal lopen we naar de Vlietlanden toe, maar omdat Manya binnenkort op vakantie gaat was dit een mooie oefening.

Minty stond binnen 2 minuten op de trailer dus konden mama, manya en ik richting Vlietlanden. Sommige mensen laten hun hond uit, wij laten een paard uit :) Ja had de gezichten van die mensen moeten zien, het was echt hilarisch!!!

Toen wij eenmaal thuis waren stond Thali ook weer binnen en was het tijd voor wat Grondwerk na de zware les van gister.
Manya was weer lekker fanatiek bezig met Thali en ik moet zeggen, het gaat echt steeds beter. Haar spieren zijn weer lekker los en de spierpijn is eruit gelopen. Morgen heeft ze een heerlijk rustig dagje zodat ze lekker kan bijkomen.

xoxo

Kelsey en Manya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 7511

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: