Dag 17 - 31 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 17 - 31 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 17 - 31 mei 2014

Door: Kelsey en Manya

Blijf op de hoogte en volg Thali

31 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Het was weer een productief dagje vandaag. De dag begonnen met de les van Frutsel met mama en Manya als trouwe supporters. Na mijn les kwamen de dames weer in actie als supergrooms. Ik kon lekker afzadelen en frutsel douchen en de ladies gingen Thali van de wei halen.

Toen ik Frutsel naar de wei had gebracht was Thali al gepoetst. Manya zal Manya weer niet zijn als er geen achterlijk element aanwezig was. Ze had het ludieke idee om van Thali een freggel te maken door middel van een achterlijk staartje in de voorpluk. Werkelijk waar kansloos ;)

Toen ik op Thali ging zitten was Armando net klaar met de tweede les en bleef nog even hangen om te kijken hoe goed (of slecht) ik met Thali bezig was.
Binnen 5 minuten kwam het eerste commentaar al, maar dat had vooral betrekking op mijn eigen houding ;)
Desalniettemin veel nuttig commentaar gekregen waar wij mee aan de slag kunnen. Armando was het inderdaad met mij eens dat het belangrijkste doel is om haar laag te krijgen en te zorgen dat ze meer kap en minder onderhals krijgt. Loswerken van de spiertjes dus :) Ook moet de focus liggen op de achterhand. In plaats van duwen moet ze gaan dragen.
http://youtu.be/TqHTGkWaub0

Na +/- 35 minutes lessen waren zowel Thali als ik lichtelijk buiten adem. Na het douchen mocht ze weer lekker de wei op; ze was alleen zo moe dat ze niet eens meer in volle galop naar achter ging.
http://youtu.be/TZM9wQD4Kbg
http://youtu.be/_1i8GV9ir4s

Morgen gaat Manya met Thali roundpennen omdat ik wedstrijd heb.

Tot morgen!

xxx
Kelsey en Manya

  • 03 Juni 2014 - 00:40

    Manya:

    Ohhh als ze kan piafferen DAN kan ze die snelheid wel maken, dussssssss......... Op naar de piaf dan maar!

  • 03 Juni 2014 - 00:40

    Manya:

    Ohhh als ze kan piafferen DAN kan ze die snelheid wel maken, dussssssss......... Op naar de piaf dan maar!

  • 03 Juni 2014 - 01:29

    Maartje:

    ehhhh, ik had precies hetzelfde commentaar gehoord....piaff?? geweldig! Zo grappig om thali te zien lopen in de les en dan die briljante stem van Armando. Echt heel leuk. Geweldig. Ze was inderdaad moe volgens mij maar dan nog wel een hinnikje. Daar kan ik weer mee vooruit. Thx dames. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 7547

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: