Dag 9 - 23 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 9 - 23 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 9 - 23 mei 2014

Door: Kelsey en Manya

Blijf op de hoogte en volg Thali

23 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Vandaag was het weer tijd om lekker met Thali aan het werk te gaan.
Eerst even gekeken hoe mak Thali was; Manya heeft na het rondje van gister besloten dat het rijden en trainen van Thali toch echt mijn tak is en haar vingers hier niet aan te branden. Manya zal Manya echter niet zijn als er toch nog even een geintje wordt uitgehaald. Manya is achter het zadel gaan zitten, met als gevolg een hysterische foto :)

Over naar de orde van de dag. Eerst even lekker een rondje baan instappen om vervolgens nog even met Angelique bij te kletsen.
http://youtu.be/-HxmamfTzOA

Het rijden gaat steeds beter. Thali en ik zijn al enigszins op elkaar ingespeeld en ik kan steeds meer aan de draf werken.
http://youtu.be/UauSlWvZzx8
http://youtu.be/CSo3k8tS5cA

Het aanspringen in galop kost nog veel oefening, maar ook dat gaat tot op heden de goede kant op.
http://youtu.be/OODqzoubrkM

Morgen gaat Thali op de weegschaal. Wij zijn heel benieuwd naar de uitkomst ;)

Dikke kus en tot morgen!
Kelsey en Manya


  • 23 Mei 2014 - 23:53

    Manya:

    He! Ik heb ook uitgestapt!!! Ik doe alleen nog groomen, maar wel incl uitstappen dat kan ik nog wel :-)

  • 27 Mei 2014 - 01:37

    Maartje:

    Manya = Bob! Klinkt goed hoor!
    Draf ziet er super goed uit. Ik zit hier helemaal te glimlachen. Ik heb net eindelijk alle andere filmpjes kunnen kijken omdat internet verbinding nu iets beter is. Echt zo leuk.

    Hier alles goed, 1 week zonder paarden zit er op. Vandaag liepen we langs Central Park en dan heb je die zielige paardjes die voor zo'n karretje lopen waar allemaal dikke toeristen in gaan zitten. Dan ruik je even de paardenlucht en heb je wel heimwee hoor. Maar goed, ze had niet in betere handen dan bij jullie kunnen zijn.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7544

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: