Dag 8 - 22 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 8 - 22 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 8 - 22 mei 2014

Door: Manya en Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

22 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
Aangezien Manya en ik een beetje haast hadden in verband met de schnitzelparty bij jullie thuis (hahahahahahahaha!), waren wij genoodzaakt om de rollen even om te draaien.
Ik moest Frutsel rijden en Manya kon in verband met de regen niets met Minty doen. Dus wat doe je als het hoost van de regen en er toch echt iets met het paard moet gebeuren? Juist ja, je zet Manya op Thali.

Helaas niets spectaculairs vast kunnen leggen omdat Manya besloten had om alleen lekker te stappen en een beetje rond te sjokken in een soort drafje...

Manya is een topgroom en de rollen blijven dus ook zoals ze nu zijn: Kelsey rijden en doortrainen en Manya groomen en pennymeisje spelen door lekker uit te stappen.

Morgen weer een nieuw verhaal!
Dikke kus.

Kelsey en Manya

• 24 Mei 2014 - 00:00

Manya:

Nou we hadden vooral haast omdat we beide niet heel goed hadden nagedacht over dat eten bij Jurgen betekende dat we er dan ook rond 18.30 moeten zijn. Dus zoals altijd waren we weer aan het lullen en van alles aan het doen en moesten we nog 4 paarden doen (owen en minty ook)

• 24 Mei 2014 - 00:01

Thali Van Het Oostende:

Ja klopt, wij kunnen in principe heel goed voldoen aan time-management, maar niets als het op paarden aankomt en wij eigenlijk een ietsie pietsie haast hebben :)

Tags: Maartje, Thali