Dag 7 - 21 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 7 - 21 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 7 - 21 mei 2014

Door: Manya enKelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

21 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Vandaag was het dan eindelijk zover. Jürgen ging me sgatjuh lonzeren :)
(Alleen insiders snappen deze joke).
Jürgen kreeg eerst uitleg over de manier waarop het bubbeltjespapier om Thali haar beentjes moest.

Toen alles was geïnstalleerd, omgehangen, aangedaan, etc. was het op naar de paddock.
Na een vreemde blik van Thali begon de uitleg van Kelsey 'hoe slinger ik mijn paard in een cirkeltje door de paddock'.
Eerlijk is eerlijk, Jürgen blijkt een natuurtalent als het op commando's geven aankomt. Het werken met zowel de lijn als de zweep is nog wel een beetje hannessen, maar al het begin is moeilijk.

Na dik een half uur longeren kreeg Thali de beste beloning door gezellig met Jürgen op de baan uit te gaan stappen.

Morgenavond is er weer een editie van de alom bekende schnitzelavond, dus heeft Thali een dagje vrij.

Dikke kus en je hoort het morgen weer!
xoxo
Kelsey en Manya

• 24 Mei 2014 - 00:03

Manya:

HALLOOOOOOO :-) Dat paard vindt ook echt alles maar goed he?!

Tags: Thali, maartje