Dag 1 - 15 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 1 - 15 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 1 - 15 mei 2014

Door: Kelsey en Manya

Blijf op de hoogte en volg Thali

15 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Het is nu dag 1 van jouw afwezigheid. Wij (Manya, Moeders en Kelsey) zijn voorspoedig begonnen met de verzorging van Thali. Rustig aan beginnen met rijden om zo langzaam aan op te gaan bouwen naar een klein wedstrijdje ;)

Thali begint alvast met proesten en hoesten voor het geval het een zware rit wordt. Het kost een klein beetje overtuigingskracht (Nee, geen uur), maar uiteindelijk geeft Thali dan toch toe en staat toe dat ze langzaam een klein beetje op haar achterhand wordt gezet.

De galop is een geval apart.
Het aanspringen kost haar soms ietswat moeite en soms denkt Thali dat ze in de Vlietlanden is. Na een paar keer aangalopperen heeft ze door dat ze zich in een 20x60 baan bevindt en past zich keurig netjes aan, aan de achterlijke eisen van de debiele dressuuramazone op haar rug.

Anyway,
Ik heb heerlijk gereden en de ladies hebben mij super geholpen.
Check het YouTube filmpje voor een kleine impressie.

Dikke kus,
Manya, Moeders en Kelsey