Dag 26 - 9 juni 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 26 - 9 juni 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 26 - 9 juni 2014

Door: Kelsey en Manya

Blijf op de hoogte en volg Thali

09 Juni 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Wat doe je als het bloedheet is? Juist ja, je gaat voor de eerste keer L2 starten. Dit keer zonder Manya aangezien zij met de beukenboompjes een enorme rit van 7 uur heeft gemaakt. Manya is samen met Roos en Angela van stal naar Meijendel gereden. Daar heerlijk een tussenstop gemaakt, pannenkoek gegeten en weer het gas open gegooid.

Frutsel had het vandaag iets zwaarder. Onze eerste L2 wedstrijd afgesloten met een 1e en 2e plaats en gelijk drie winstpunten rijker. Het enige jammere was dat de temperatuur zo enorm opliep dat ik haar terug moest koelen. Ik moest starten op het heetst van de dag en het was ineens binnen no-time 5 graden warmer.
Manya en ik zijn weer enorm trots op onze ponies :)

Thali had vandaag de beste dag van de dames. Ik had haar vanochtend ingespoten met vliegenspray, en toen ik op stal kwam na de wedstrijd lag madam heerlijk in het zand te rollen. Toen zij eenmaal van de wei kwam was het dan ook geen zwarte, maar een grijze fries.

Ik heb haar niet onder de douche gezet omdat zij haar eigen temperatuur zelf prima geregeld had. Het was vandaag een kwestie van lekker wandelen, borsteltje eroverheen en nog een keer insprayen. Tegen de tijd dat ik klaar was kwam Cees met de voerkar dus had Thali unaniem besloten dat het tijd was om naar stal te gaan.

Morgen ga ik Thali longeren zodat ik woensdag, als wij Jurgen gaan halen, Thali kan gaan rijden.

Love you!!!

Kelsey en Manya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 1377
Totaal aantal bezoekers 7524

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: