Dag 16 - 30 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 16 - 30 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 16 - 30 mei 2014

Door: Manya en Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

30 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Voordat ik ook maar begin met het typen van het verhaal van vandaag vraag ik je een heel belangrijk ding; OORDOPPEN IN!!!

Aangezien de training van gister behoorlijk zwaar was, was het vandaag tijd voor een rondje baan. Ik zou eigenlijk eerst Thali gaan rijden en daarna Frutsel even rond sturen totdat Manya zei dat zij wel graag een ritje op Thali wilde maken. Op de baan rijden wij namelijk gewoon lekker chill en konden wij nog even lekker bijkletsen.

Het was een heerlijk ritje. Eerst lekker instappen, een beetje draven, een beetje zingen en dansen.
Ja Maartje, Manya en ik kunnen zo naar Hollands got talent :) Wij beschikken over talenten waarvan wij zelfs niet eens wisten dat wij ze hadden.

Maak je borst maar nat. Sit back and relax!
http://youtu.be/ZCeB6fXl_ik

Hierna nog heel even geprobeerd om ons drafje te filmen, maar dat was helaas geen succes.
Ik hoop niet dat er gelovige mensen kijken want er zit een duidelijk hoorbare 'godverdomme' in. Mijn excuus ;)
http://youtu.be/sdsWjxiatZ0

Na de lol van vandaag wordt het morgen weer tijd voor een training in de buitenbak.

xoxo
Kelsey en Manya


  • 30 Mei 2014 - 22:01

    Manya:

    Die foto's zijn wel leuk! Die stem ook ....... OMG

  • 31 Mei 2014 - 00:11

    Manya:

    Oja de opmerking van de eeuw: Kelsey: zullen we draven? Ik: ja is goed.
    Half rondje later. Ik: waarom gaan we weer stappen (niet dat ik super lekker zat lichtrijden op thali maar eerlijk is eerlijk het ging steeds beter...) Kelsey: ik draaf mpnooit een heel rondje dat vind ik zielig...... Ik: ??????????? WTF je rijdt elk weekend met Armando een les waar de 18e eeuwse martelwerktuigen een eitje bij zijn! Hoezo zielig????

  • 31 Mei 2014 - 13:53

    Maartje:

    Dames, dit was weer echt kansloos !!! Ik sta vanochtend op en het eerste dat ik hoor en zie is I think I can flyyyyyyyyy........ bedankt....hahhahhah
    Drafje was briljant, Manya je mag je benen hues wel tegen Thali aanleggen hoor

  • 31 Mei 2014 - 23:33

    Manya:

    Er tegenaan??? Hoe dan er zit nog een zadel en een buik in de weg!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 7527

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: