Dag 12 - 26 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 12 - 26 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 12 - 26 mei 2014

Door: Manya en Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Thali

26 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Dat was weer een drukke ochtend.
Vanochtend op stal afgesproken met mama en Manya om de dames te gaan rijden. Voor vanavond is er een weeralarm voorspeld dus dan is het wel zo lekker als de paardjes gereden zijn en zij tijdens de regen gewoon heerlijk binnen kunnen blijven staan.

Rond 10.00 de merries van de wei gehaald. Eerst Thali gepakt en begonnen met poetsen, waarna Manya en mama verder gingen zodat ik Frutsel van de wei kon halen.
Toen ik met Frutsel aankwam weer gewisseld; de grooms gingen poetsen en ik ging zadelen en rijden.
Twee paarden rijden voor 13.00 moet lukken. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze nog lekker de wei op kunnen, haha!

Het rijden ging onwijs goed. Thali doet heel goed haar best. De filmpjes laten zien dat wij bezig zijn met het creëren van lengtebuiging. Let niet op mijn binnenhand hoor. Het is wedstrijdtechnisch niet de juiste houding, maar zorgt er net voor dat ik Thali iets beter in kan buiten.

Vandaag een van je nieuwe dekjes op gedaan en het zag er heel mooi uit.
Na het rijden kwam groomie Manya weer in actie. Lekker uitstappen en lol maken zodat ik met Frutsel aan de bak kan. Manya heeft even laten zien dat er voor Thali ook een carrière inzit met dameszadel, hahaha!

Twee kleine filmpjes met een beetje uitleg zie je hieronder.
http://youtu.be/wTNXR2FgQ48
http://youtu.be/Z22MUd9kJ_w

Heel veel plezier vandaag en tot snel!
Dikke kus,
Kelsey en Manya

  • 27 Mei 2014 - 01:26

    Maartje:

    Wauw, wat ontzettend leuk om te zien hoe ze loopt! Mooie ruime gangen en netjes ontspannen over de rug. Super, ben helemaal trots!!
    En praten tijdens het rijden is al moeilijk, helemaal op zo'n Fries :-). Ik doe het je niet na hoor Kels.
    Ik krijg gewoon een op en top dressuur paard straks. Zo'n gek idee. Ik ben nu al bang dat ik straks zelf weer een puinhoop van maak....
    En Manya, je blinkt echt uit in alle poses hoor... Elke keer ook die oortjes van Thali zo naar achteren: 'wat ben je NU weer aan het doen??'. Hahahaha.
    Ik zit hier echt te genieten, zo leuk om te zien. Jullie zijn echt gek.
    xxx

  • 27 Mei 2014 - 14:26

    Manya:

    Ach ieder zijn talent he?! Ik
    Kan niet rijden dus dan moet je toch wat
    Anders verzinnen .......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 7531

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: