Dag 10 - 24 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu Dag 10 - 24 mei 2014 - Reisverslag uit Stompwijk, Nederland van Thali Oostende - WaarBenJij.nu

Dag 10 - 24 mei 2014

Door: Kelsey en Manya

Blijf op de hoogte en volg Thali

24 Mei 2014 | Nederland, Stompwijk

Lieve Maartje,

Vandaag was het de beurt aan Manya.
Na het rijden van gister leek het ons een goed idee om even voor wat afwisseling te zorgen, waardoor Manya is gaan grondwerken.
Prima rolverdeling, haha.

Eind van de ochtend hebben wij Thali gewogen op de grote weegschaal die vandaag op het terrein stond. Je zou kunnen zeggen dat Thali iets aan de zware kant is; 626,5 kg met een schofthoogte van 1.62 m. Je hebt een obesitas paard, hahahahaha!!!!

Afijn, Thali liet zien dat zij een echte koudbloed is. Als madame geen zin heeft om op de weegschaal te gaan staan moet ik ook vooral niet denken dat zij er zomaar op gaat staan. Na een klein beetje overtuiging toch gelukt met dit schokkende gewicht als resultaat ;)

In de middag was het voor mij tijd om naar de Toppers te gaan, maar niet voordat ik Manya even op de film heb gezet.
Kijk en geniet van de grondwerk kunsten van Manya :)
http://youtu.be/52FamhVIatI
http://youtu.be/CqqQD6w_pxw

O en Maartje, ook al ben je niet hier, je kan nu toch even genieten van de toppers.
http://youtu.be/hmvsYZEjTvg

Dikke kus,
Kelsey en Manya

  • 26 Mei 2014 - 23:43

    Manya:

    Ja als je die foto van die weegschaal ondersteboven plaatst lijkt het net of er 500 nog iets staat, zo kan ik ook afvallen :-)

  • 27 Mei 2014 - 01:32

    Maartje:

    Mijn Wi-Fi had een goede dag vandaag dus ik kon eindelijk de filmpjes bekijken die jullie allemaal hebben gemaakt. Ik heb straks echt enorm veel filmmateriaal, super leuk!
    Na deze sessie:
    Conclusie 1: mijn paard is een gezonde koudbloed! met bijbehorend gewicht....
    Conclusie 2: Thali snapt volgens mij hoe het werkt met wijken voor de druk (ik niet...)
    Conclusie 3: de toppers zijn echt erg....

    xx

  • 27 Mei 2014 - 14:24

    Manya:

    Nou die conclusie klopt aardig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stompwijk

Thali

Volg hier de komende maanden de avonturen en ontwikkelingen van Thali.

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 7528

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 01 Januari 2018

Thali

Landen bezocht: